Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Temat wiodący – oświata, wychowanie przedszkolne i zadania opiekuńcze realizowane przez placówki przedszkolne i opiekuńcze, w tym placówki niepubliczne, prowadzące działalność na terenie miasta.
5.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
uchylenia załącznika nr 1 do Uchwały nr VII/58/2019 Rady Miejskiej Mikołowa z dnia 19.03.2019 r. w sprawie zmian w budżecie na 2019 rok i wprowadzenia skorygowanego załącznika nr 1 Uchwały nr VII/58/2019 Rady Miejskiej Mikołowa z dnia 19.03.2019 r. w sprawie zmian w budżecie na rok 2019;
b)
zmian w budżecie na 2019 rok;
c)
zmian w wieloletniej prognozie finansowej na lata 2019 – 2030;
d)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Mikołowskiemu (5.000 zł);
e)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Mikołowskiemu (2.880 zł);
f)
zasad udzielania spółkom wodnym dotacji celowej z budżetu Miasta Mikołów oraz trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania;
g)
przeznaczenia do zbycia nieruchomości – Rynek 13;
h)
przeznaczenia do zbycia nieruchomości położonej przy ul. Konstytucji 3 Maja;
i)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Spółdzielczej;
j)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ul. Zamkowej w Mikołowie;
k)
określenia rodzaju świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli oraz warunków i sposobu ich przyznawania;
l)
poparcia apelu Starosty oraz Wójtów i Burmistrzów Powiatu Mikołowskiego;
m)
zarządzenia wyborów oraz określenia liczby radnych w wyborach do Rady Dzielnicy Kamionka będącej jednostką pomocniczą gminy Mikołów;
n)
skargi na Burmistrza Miasta Mikołowa (A.H.);
o)
skargi na Burmistrza Miasta Mikołowa (M.R.).
6.
Informacje Przewodniczącej Rady Miejskiej Mikołowa.
7.
Informacje Burmistrza Mikołowa, w tym sprawozdanie z realizacji uchwał.
8.
Interpelacje i zapytania radnych.
9.
Odpowiedzi Burmistrza na interpelacje.